BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 14 October 2011

aku sayang dia! :'(

ermmm,, sedih sangatsangatsangat.. !!
aku x tahu kenape dengan aku... macam-macam yang kawan-kawan aku cakap pasaL MASTER F..
x sangguplah dengan ni semua..
AKU CEMBURU SANGAT-SANGAT-SANGAT...!!!
kadang-kadang aku terasa aku ni macam perempuan simpanan dia jer.. !! (benci-benci-benci) =(

aku nak dia tahu aku sayang sangat kat dia sampai aku x boleh tengok dia dengan perempuan lain.. =(
aku da PENAT MENAGIS !! 
please tolonglah faham aku ..!!!

YA ALLAH KUATKANLAH AKU MENGHADAPI UJIAN ENGKAU YA ALLAH..
AKU TAK SANGGUP KEHILANGAN DIA !!!