BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 9 March 2012

kami akan merindui cikgu kesayangan kami ! (encik mustapa)

ASSALAMMULAIKUM  SEMUA !

semalam ada lah hari yang paling menyedihan ! tak sangka satu kelas boleh menagis atas kepergian guru bahasa melayu kami ke sekolah barunya . 

cikgu mustapa adalah guru yang paling spoting , carring , loving !
jasa cikgu tak kami lupe an sampai bila-bila . :'(
kami disini tak kan penah lupe cikgu !
apa yang cikgu ajar akan kami bawak sehingga kami berjaya satu hari nanti cikgu ! :'(

kami akan mendoakan cikgu gembira di sekolah baru cikgu . :')
terrase sekejap jer cikgu mengajar kami . sedangkan dah setahun dua bulan setengah . 
cikgu adalah guru cermelang yang penah kami jumpe . 
kami juga tak kan lupe apa pesan cikgu . 
jangan lupa an 5 sc II yer ! :')

KAMI SEMUA SAYANGKAN CIKGU !!:'(

BAK KATA CIKGU GEETHA . 
setiap pertemuan ada perpisahan ! :'(


-nath- 

Saturday, 18 February 2012

setress !!!!

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA !

rinduu !!
tak tahu nak buat apa minggu ni . 
tak dapat nak relex !
banyak nan HOMEWORK yang tak habis-habis ..
(sabar jer lhaa )
budak nak SPM katakan ..

satu hari punya homework macam seminggu punya homework !!
(pening , pening , pening )

fikir-fikir ann last year je ann . 
habis SPM good byez lhaa !!
and good byez NEGERI SEMBILAN !
JOHOR BAHRU coming !! =))

rindu budak-budak sekolah TAMAN DAYA SCHOOL  !

ini FATINI nama dia . cantek kan :)


ini pulak FATIN . comel an :)


ini QYRA . lawa an :)

ini SYAFIQAH . :)


Yatt Captain II
ini pulak yat . :)



Farah Lyana
ini FARAH ! :)


Anje Wiwit
ini ANje  :)


and yang ini ATYRA ! :)

RAMAI LAGI KEKAWAN YANG AKU RINDU !!
NI JE LHA YANG MAMPU AKU TAIP . 
BY THE WAY ! 
aku RINDU korang semua !!
nanti kita jumpe auw ! =))

Monday, 23 January 2012

CiNtE kItE

assalammualaykom.... (:


dalam sesebuah perhubungan tidak akan mudah terputus 
kerna perhubungan itu berlandaskan kejujuran,
dan kesetiyaan sesebuah pasangan.
walaupon dihalang bagaimane pown
inshaallah kekal sampai hujung nyawe,

dalam perhubungan aku,
adalah perhubungan yang sngat mencabar,
kerna terdapat seseorng yang tidak senang dan sakit hati
melihat kiteorang bahagie,
dan ade juga yang cuba nak merosakkan
perhubungan aku dengan my dear..
kenaper lah didalam dunie ini terdapat orng sebegini,
kalaulah aku ade kuase dah lame aku tembak jer orang ni..
menyusahkan orang lain..
aku ingin kau tahu
hati aku hanya milik kamu,
aku ingin kau tahu
aku menyayangi musampai akhir hayat ku,

Aku Hanya Milik Mu Mohd Nor Firdaus shaari..
 i <3 you..

Saturday, 14 January 2012

hanya awak yang bertaktah dalam hati saya .. =)

assalammualaikum .. =)

wahh , dah lame tak update blog .. =)

Siapa sangka , cinta itu amat indah dan mengasyikkan . rasa cinta yang mekar di dalam hati indahnya ibarat bunga yang mekar di taman . cantik dan wangi . indah di pandangan . harum mengasikkan bila dicium . sekarang baru aku tahu megapa ROMEO sanggup minum RACUN demi julietnya . aku juga mula faham megapa Putera paris , dalam filem troy , sanggup 'menyeludup' Helen , isteri kepada Menelaus keluar dari kerajaan sparta sehingga mengakibatkan Troy dan Sparta berperang . 

Semuanya kerana cinta  yang tidak bertepi . cinta yang indah rasanya saat menghabiskan masa bersama dengan insan yang dicintai . Masa diharapkan berhenti di situ . Segala yang dipandang nampak cantik . dan indah . Segala yang dicium berbau wangi sekalipun yang dicium itu bunga TAHI AYAM . Kerana cinta itu ada magisnya . menukarkan yang biasa menjadi LUAR BIASA . Bisa merubah sikap seseorang menjadi seseorang yang lain . 

JODOH ATAU CINTA . 
tak perlu berteka-teki . jika benar jodoh ini takdirNYA . Hiasilah aku dengan cinta itu .. =)

bie , i LOVE you ..